7 Apr 2012

Beriklan dengan mudah? Kami akan buat kerja mengiklan untuk anda! Dapatkan Pakej Iklan menarik dari kami!

Untuk entri kali ini, saya ingin memperkenalkan pakej mengiklan dari kami. Terdapat pelbagai jenis Pakej Iklan dari kami; dari semudah-mudah cara, hingga lah kepada cara-cara yang sukar dan memerlukan banyak masa terluang untuk melakukannya, biarkan kami yang lakukannya untuk pihak anda! Bagaimana? Di sini saya sertakan 3 pakej daripada semua pakej-pakej yang kami tawarkan, kerana 3 pakej ini antara yang klien-klien kami sebelum ini pernah gunakan. Ok, jom mulakan...

Pertama, PAKEJ IKLAN: BLOG'S MAIN BANNER. Dapatkan ruang iklan untuk Pakej ini dengan harga serendah RM 80.00 sebulan (tertakluk kepada Terma & Syarat). Untuk Pakej ini, secara asasnya, kami akan mengiklankan produk-produk anda di beberapa blog di bawah kelolaan kami (termasuk lah blog ini), mengikut kuota yang masih available. Buat masa ini, kuota di beberapa blog kelolaan kami yang lain sudah penuh, dan kerana itu, iklan berikutnya akan dipasang di blog ini. Untuk blog ini pula, hanya beberapa kuota terhad dibuka untuk iklan luar, kerana beberapa produk kami juga telah diiklan di blog ini, maka kuota kosong tidak dapat dibuka terlalu banyak. Hanya untuk beberapa iklan sahaja dibenarkan untuk suatu-suatu masa. Kenapa perlu pilih Pakej ini? Kerana pihak kami sentiasa mengiklankan blog ini secara berterusan setiap hari, dan target pembaca pun bertambah dari sehari ke sehari. Kami juga akan 'design' untuk anda banner untuk iklan produk anda di blog iniHubungi saya untuk maklumat lanjut.

Kedua, PAKEJ IKLAN: BLOG'S NAVIGATION BAR. Untuk ruang ini, dapatkan harga pakej serendah RM 20.00 sebulan (tertakluk kepada Terma & Syarat). Secara asasnya, kami akan paparkan link ke produk anda di dalam bar navigasi utama di dalam blog ini. Pakej ini akan mengetengahkan produk anda di dalam kategori 'Product Listing' kami selama tempoh minimum sebulan. Sama seperti Pakej sebelum ini, kami sentiasa mengiklan blog ini setiap hari, jadinya potensi pembaca akan bertambah setiap hari. Jika ada target pembeli berminat dengan produk anda, dia/mereka akan klik serta-merta link tersebut. Untuk Pakej ini, kami hanya sediakan ruang untuk letakkan link ke iklan anda, jadi anda perlu sediakan sendiri 'landing page' untuk produk anda, sama ada di Facebook, mahupun di website atau blog anda. Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Ketiga, PAKEJ IKLAN: VIRAL ADS @ FACEBOOK GROUPS. Untuk Pakej ini, secara dasarnya, kami akan mengiklankan produk anda secara 'viral' ataupun 'sebaran' ataupun 'iklan berjangkit' di beberapa Facebook Groups yang ada dalam senarai kami. Kenapa perlu pilih Pakej ini? Kami mempunyai lebih dari 10 Facebook Accounts, dan senarai Facebook Groups yang panjang iaitu lebih dari 80 Facebook Groups; di mana dengan cara ini, kami akan sebarkan iklan anda di kesemua tempat ini, dengan menggunakan kesemua akaun Facebook yang kami ada (tertakluk kepada Terma & Syarat). Iklan ini pula akan disebarkan setiap hari, selama tempoh minimum sebulan. Untuk Pakej ini, pelbagai jenis teknik ditawarkan, dengan harga serendah RM 100.00 sebulan (tertakluk kepada Terma & Syarat). Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Bagaimana? Berminat? Jika berminat, hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Ataupun jika berminat untuk kami bangunkan dan rekabentuk laman web untuk anda, boleh cuba teknik minisite yang ditawarkan oleh pihak kami.

Sekian, salam selasih.